У методиці вивчення мови поняття «друга мова» означає, що учень уже вивчав принаймні одну іноземну мову. Кожна наступна іноземна мова розглядається як друга іноземна. Раніше вважали, що під час вивчення двох іноземних мов слід очікувати негативних наслідків.
Вивчення
іноземної мови можна
починати двома способами: через усну мову та через читання. Перший шлях (якщо у
вас є можливість вибирати) швидше підійде людям з хорошою механічною пам’яттю,
хорошим слухом і імітаційними здібностями (особливо – дітям).
Психологи та вчителі – практики що мають досвід використання аудіо та відеоматеріалів в
навчальному процессі стверджують, що ці засоби значно покращують кінцевий результат
і значно більш спонукають учнів до комунікативної діяльності.
Необхідною умовою
здіснення комплексної індівідуалізації учбової діяльності в оволодінні
аудитивними навичками є визначення рівня підготовки до опанування аудіювання.