Радикальні зміни, які відбуваються у сучасному вітчизняному освітньому середовищі і віддзеркалюють тенденції розвитку світової освіти, особливо акцентують необхідність переорієнтації шкільного навчального і виховного процесу на забезпечення умов формування учня-громадянина розвинутого демократичного суспільства, якому притаманна динаміка соціального прогресу, прискорене зростання інформаційного потоку і, відповідно, барвисте різноманіття теорій, напрямків, ідей, поглядів.
У методиці вивчення мови поняття «друга мова» означає, що учень уже вивчав принаймні одну іноземну мову. Кожна наступна іноземна мова розглядається як друга іноземна. Раніше вважали, що під час вивчення двох іноземних мов слід очікувати негативних наслідків.
С необходимостью учить наизусть сталкиваются абсолютно все школьники и некоторые студенты. Заучивание - хорошая тренировка для мозга. Существует несколько способов сделать так, чтобы материал запоминался быстро и качественно.
Цель речи - получение или сообщение интересной информации, а не выработка скорости, избавление от ошибок и т.д. Сконцентрируйтесь в первую очередь на том, о чем вы собираетесь говорить, что будет интересно вам и собеседнику, а не на том как говорить, согласитесь, первое - важнее. Ошибки в речи простительны, а вот если будет не интересно, с вами точно никто разговаривать не будет и ходите со своей скоростью и грамотностью где хотите. О грамматике позже.
На сайті "Освітній портал" (www.osvita.org.ua) вже було розміщено матеріал про те, як вдало обрати формат підготовки до тестування, як знайти хорошого репетитора, як правильно читати й підготувати себе до складання зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з англійської мови. Наразі пропонуємо Вашій увазі матеріали для підготовки до ЗНО 2014.
23 січня 2014 року на базі КСШ № 71 відбувся міський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт "ЛІНГВА" в якому взяли участь навчальні заклади освіти міста і представили на розсуд журі 78 робіт у 5 секціях. Найкращими визнано 35 робіт, які приймуть участь у Конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт Дніпропетровського відділення Малої академії наук України.