Аксиомою сучасної методики викладання іноземних
мов є використання автентичного матеріалу для
формування комунікативної компетенції в аудіюванні.
Навчаючи аудіюванню необхідно дотримуватись
визначених принципів аудіювання :
1.Усі тести, що мають бути пред’явленні для аудіювання повинні мати автентичний
характер, тобто повинні бути максимально наближенні до реального
життя.(інтерв’ю з реальними людьми, пісні, радіопрограми, лекції з географії
Британії і т.б)
2. Тексти повинні відповідати рівню вмінь і
навичок, якими володіють учні на обумовленому етапі навчання.
3. Після пред’явлення тексту завжди повинно бути перевіряння,яке
дозволить зробити висновки,як учні виконали поставлене завдання.
Перевіряючи розуміння можливо
використовувати вправи різних типів:відповіді на питання, обговорення якого-небудь проблемного питання,тестові завдання, складання картинки використовуючи
маленькі картинки, заповнення пропусків
мовними та граматичними структурами, які вони почули на плівці,
прослухавши прогноз погоду у Великобританії можливо запропонувати учням
зробити відповідні позначки на
карті, порівняти свої відповіді в
мікрогрупах, перед тим як дати повну відповідь. Але все це добре, якщо
ми працюємо з дітьми які оволоділи зумовленими навичками і вміннями. А якщо ми
починаємо навчання аудіюванню на
початковому рівні, то навички і вміння ще необхідно сформувати. Тому при
навчанн аудіюванню необхідно враховувати і суб’єктивні фактори, тобто
індивідуально- психологічні особливості
учнів, які і забезпечують успішне оволодіння аудитивними навичками і вміннями.
|