LingualandВівторок, 15.07.2025, 07:03

Ви увійшли як Гость | Група "Гости" | RSS

сайт шкільного методичного об'єднання іноземних мов КСШ № 71
Головна | Методична скарбничка | Мій профіль | Вихід



Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [7]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міні-чат
200

Головна » Статті » Мої статті

Мовні рівні школи іноземних мов

Англійська мова

0.Beginner/Starter - (початковий);

1.Elementary – (елементарний);

2.Pre-intermediate – (перед-середній);

3.Intermediate – (середній);

4.Upper-intermediate – (вище-середнього);

5.Advanced – (підвищений);

6.Proficiency – (професійний).

Німецька мова

Елементарний рівень володіння мовою

A1

A2

Здатність розуміти і вживати загальновідомі побутові вирази і прості речення, спрямовані на задоволення конкретних потреб. Уміння представити себе й інших, поставити питання іншим людям щодо їхньої особи — напр., де людина живе, яких людей вона знає або які речі вона має — і відповідати на запитання такого типу. Вміння порозумітися у простих ситуаціях, якщо співрозмовник говорить повільно й чітко і готовий іти назустріч.

Здатність розуміти речення і часто вживані вислови, пов’язані з безпосередньо знайомими сферами (напр., інформація про особу і сім’ю, покупки, робота, близьке оточення). Вміння порозумітися у простих, рутинних ситуаціях, де йдеться про простий і прямий обмін інформацією про відомі речі. Вміння простими засобами описати власне походження, освіту, безпосереднє оточення і речі безпосередньої необхідності.  

Самостійне вживання мови

B1

B2

Здатність розуміти основний зміст, коли вживається зрозуміла загальновживана мова і йдеться про знайомі поняття з роботи, школи, дозвілля тощо. Вміння вийти з більшості ситуацій, що трапляються під час поїздок німецькомовними країнами. Вміння просто і зв’язно висловлюватися до знайомих тем і сфер особистих зацікавлень. Вміння робити повідомлення про спогади, події, мрії, надії й цілі з власного життя, давати короткі пояснення й обґрунтування щодо планів і намірів. 

Здатність розуміти основний зміст складних текстів до конкретних та абстрактних тем; розуміння також фахових дискусій у власній галузі. Вміння порозумітися настільки спонтанно й вільно, щоб вести звичайну розмову з носіями мови без великих зусиль з обох боків. Уміння чітко й деталізовано висловлюватися до широкого спектру тем, висловлювати думку до актуальних питань, обґрунтовувати недоліки й переваги різних можливостей. 

Компетентне вживання мови

C1

C2

Здатність розуміти широкий спектр складних великих текстів, простежуючи також прихований зміст. Вміння висловлюватися спонтанно і вільно, не відчуваючи часто очевидну потребу добору слів. Уміння результативно й різнопланово використовувати мову в суспільному і професійному житті, а також у навчанні. Вміння чітко, структуровано і вичерпно висловлюватися щодо складних ситуацій, застосовуючи при цьому належним чином різні синтаксичні засоби. 

Здатність без зусиль розуміти практично все прочитане й почуте. Вміння узагальнювати інформацію з різних письмових та усних джерел, даючи при цьому пояснення й обґрунтування у зв’язному викладенні. Вміння висловлюватися спонтанно, дуже вільно і точно, передаючи тонкі значеннєві відтінки у складних ситуаціях. 

Категорія: Мої статті | Додав: lilusha (07.02.2014)
Переглядів: 453 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Наші досягнення

Пошук

Це цікаво

Block title
Block content

Архів записів


Copyright MyCorp © 2025

Сайт створено у системі uCoz