А. Ейнштейн: "Уміє вчити той, хто вчить
цікаво".
Як зробити урок цікавим? Що треба для того, щоб урок
вдався, сподобався учасникам, щоб його запам’ятали і він був результативним?
Який він, цікавий урок? Деякі вчителі скажуть: це коли
діти добре відповідали, багато що опрацьовано тощо. Але вчителі нашої кафедри
впевнені, що для учнів урок цікавий, якщо він не нудний і якщо здається, що він
швидко закінчується.
Нестандартні завдання можуть
бути у вигляді проблемних ситуацій,
рольових і ділових ігор, конкурсів і змагань й інших завдань із елементами
цікавості.
Як
показує досвід, вони допомагають оживити урок.
Незвичайність завдань викликає в школярів подив на початку їх виконання,
радість від своєї роботи, задоволення побачити
її результати, все це пробуджує інтерес як до досліджуваного питання, так і до навчального предмета взагалі.
А щоб не склалася думка, що наша ціль – тільки веселити й розважати учнів, хочемо навести
дуже доречний вислів К.Д. Ушинського:
«Зробивши
цікавим свій урок, ви можете не боятися, що надокучите учням, та пам'ятайте, що
не все може бути цікавим, а є й нудні речі, і вони мусять бути. Привчіть дитину
робити не тільки те, що її цікавить, а й те, що не захоплює, — робити заради
задоволення виконувати свій обов'язок.»
|