Реформування іншомовної освіти в Україні є складовою процесу освітньої системи. Ці зміни пов’язані зі створенням нових освітніх стандартів. Одним із компонентів підвищення рівня мотивації навчання виступають комп’ютерні технології. Використання комп’ютерних програм у навчальному процесі дає змогу найбільш повно реалізувати принцип особистісно– оріентованого навчання.Взаємодія учня з комп’ютером перетворюється на багатогранну діяльність, завдяки чому перед учнем відкриваються дійсно необмежені можливості. Тому на уроках французької мови застосовуються різні програми. За їх допомогою учні мають можливість виконувати такі види навчальної діяльності: тренуватись у правописі, вивчати лексичний матеріал, удосконалювати розуміння аудіотексту, розвивати техніку читання, вивчати граматику, навчатися писемного мовлення, тренувати вимову.
|